وبقيت اخاف
....................
من بكره يجى
يكون حزين
نسيت معاه
حاجات كتير
الوقت واليوم
والزمن
وبقيت كده ماشى
ما اعرفشى جمعه
وحد ما اعرفشى
يوم يتعد
كل الليالى اتشابهت
حتى النهار وااليل
ما بقاش زمنا
هو الزمن
اللى اتعودنا عليه
زمن الشهامه
والرجوله
والكرم
والكل عارف يعنى
ايه العيب
دلوقت طعم
الدنيا مر
والامر انك غريب حتى
وانت بين صحابك
الكل داخل
جوه همه
بيحوش دموعه
جوه منه
والدنيا ماشي
ه بيه بتجرى
بيشتكى لخطاها
وجعه
على شحاته سليم

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق