... .. .. هنساك / رضا الحسيني
هنساك...
ياناسيني وانا فاكراك
هنساك....
واناعارفه ان انا بهواك
هنساك....
إزاي مقدرش أنساك
هنساك....
ليه أسهر وانت تنام
ولاتبعت حتى سلام
ولاتيجي ف الأحلام
هنساك....
وكفايه كده أحزان
ف القلب مالكش مكان
و لاشوقي زي زمان
هنساك...
مش هقدر اصدق تاني
ولا اسلم ليك وجداني
أتاريك ف الحب أناني
هنساك....
وبقولها بصوت مسموع
ومافيش في عيوني دموع
ولافيش ف النيه رجوع
هنساك
هنساك

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق